نیروگاه‌های تولید پراکنده

نیروگاه تولید پراکنده

سیستم های انرژی الکتریکی جهان امروزه بر مبنای تولید انبوه و متمرکز انرژی در نقاط مناسب و انتقال آن به نقاط مصرف بنا شده اند. این سیستم ها با استفاده از تکنولوژی های مبتنی بر سوخت های فسیلی و فرآیند های هسته ای به تولید مقادیر قابل توجهی از انرژی الکتریکی می پردازند. علاوه بر مسائل و مشکلات مربوط به انتقال میزان انبوهی از انرژی الکتریکی مانند امنیت، قابلیت اطمینان، پایداری و تلفات بسیار زیاد در فواصل طولانی، سیستم های سنتی تولید انرژی الکتریکی میزان قابل توجهی از گاز های گل خانه ای را تولید می کنند. هم چنین احداث خطوط انتقال و توزیع بسار بزرگ باعث تخریب منابع محیط زیست و نهایتا آسیب به مردم یک منطقه خواهد شد.  

تولید پراکنده که در مواردی با عنوان مولد های مقیاس کوچک نیز شناخته می شود، راه کاری برای بکارگیری تکنولوژی های نوین در مقیاس کوچک جهت تولید انرژی الکتریکی نزدیک به محل مصرف است. با پیشرفت تکنولوژی در اغلب موارد هزینه تمام شده انرژی در واحد های تولید پراکنده کم تراز واحد های عظیم سنتی است، در مواردی که این هزینه بیش تر از تولید متمرکز باشد نیز خصوصیاتی مانند امنیت و قابلیت اطمینان بیشتر و تلفات و آلودگی محیط زیستی کمتر استفاده از منابع پراکنده تولید انرزی الکتریکی را توجیه پذیر می سازد.
با توجه به وسعت مثال زدنی ایران اسلامی و پتانسیل بسیار مناسب کشور برای بهره مندی از تکنولوژی های تولید پراکنده هم چون مولد های مقیاس کوچک گازی، انرژی خورشیدی و انرژی باد، شرکت مهندسان مشاور بهراد با تهیه طرح های امکان سنجی و ارائه آن به سرمایه گذاران محترم همواره در تلاش است تا بستر مناسب برای بهره برداری از منابع عظیم انرژی در کشور را مهیا سازد. 
هم چنین این شرکت با استفاده از متخصصین مجرب در زمینه های مختلف به عنوان مشاور در زمینه طراحی داخلی، مطالعات شبکه و ارائه طرح های توجیهی در پروژه های متعدد احداث نیروگاه های مقیاس کوچک مشارکت داشته و همواره آماده ارائه خدمات و راهنمایی در این زمینه می باشد.
 
 
 

مشتریان مهندسان مشاور بهراد

مشتریان هر شرکت در اصل شرکای تجاری آن شرکت هستند

پست الکترونیکی

i n f o @ b e h r a d - c o . c o m

تلفن ما

031-32332577 ، 031-32332766
031-32332485

نشانی ما

اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، چهارراه طیب ، کوی سرلت ، ساختمان بهراد ، پلاک 32